4.8.12

Cinci din șase



Centrul de Sănătate Prietenos Tienerilor „ATIS” a găzduit al cincilea (din șase planificate) atelier organizat pentru lucrătorii outreach, voluntarii și activiștii LSC, implicați în activitățile de reducere a riscurilor desfășurate de către Asociația „Tinerii pentru Dreptul la Viață”, Bălți. De această dată, subiectele propuse spre discuție s-au axat pe imaginea de sine și importanța automotivării. Participantele s-au implicat activ și cu entuziasm în toate activitățile propuse, dînd dovată de interes și dorință de a schimba unele aspecte atitudinale și comportamentale manifestate pînă la moment.
„Mi-a plăcut enorm exercițiul „Cum mă percep eu /cum mă percep alții”. Am constat, cu surprindere că și eu pot fi apreciată pozitiv, că celor din jur le face plăcere să discute cu mine și că am șanse reale să schimb ceva în viață.” (Natalia, voluntar)
„Nici nu mai țin minte cînd am auzit atîtea cuvinte frumoase la adresa mea. Straniu, dar cred că le merit și voi încerca, de azi în colo, să fac față aprecierilor.” (Aliona, activist)
„Întrebată fiind cine și unde voi fi eu peste 5 ani, am înțeles că, de fapt nu știu și nici nu m-am gîndit la acesta. Trebuie să-mi formulez un scop concret și să depun eforturi reale și zilnice pentru a-l atinge. În caz contrar și peste 5 ani voi fi tot așa și tot aici.” (Aliona, lucrător outreach)
„În sfîrșit am înțeles cum să fac să duc la capăt un lucru început. Tot așteptam mereu să fiu lăudată și susținută de către soț, prieteni, rude. Acum însă am înețeles că motivarea externă este binevenită, dar trebuie să mențin eu singură flacăra aprinsă, dacă vreau să-mi văd dorințele realizate.” (Tatiana,  voluntar)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu